Magen efter förlossningen, brieost och knipövningar

,

Efter en veckas uppehåll är söndagslistan tillbaka. Till nästa vecka ska jag fundera ut lite nya rubriker då t ex veckans mage känns lite trist att fortsätta med nu 😉

Veckans mage: Det här blir sista gången jag har med veckans mage på söndagslistan. Här har ni magen 2 veckor efter förlossningen. Jag tycker den gått tillbaka mycket och jag ser skillnad från dag till dag. Kroppen är fantastisk!

Veckans mående: Jag mår oförskämt bra! Jag har inte ont och känner mig bra i kroppen. Lite trött stundvis och hormonell men det är ju inga konstigheter.

Veckans frukost: Det har blivit brieost eller getost till i princip varje frukost sen förlossningen. Haha, det gäller att ta igen 9 månaders förbud! 😉

Veckans pepp: Igår var det härligt fotbollshäng! Vi träffades hemma hos mamma och Staffan där det blev bad i poolen, pizza och fotboll för hela slanten. En riktigt trevlig kväll även om matchen slutade tråkigt. Men nu är det bara tagga till inför onsdag och heja snäppet bättre då! Här bjuder jag på en bild på den taggade familjen. Mila hade också Sverige-kläder men hon låg och sov i vagnen vid fototillfället 😉

Veckans träning: Träningen just nu består av knipövningar, promenader och MammaMage-appen. Det funkar bra!

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.