Lagom tempo, tre träningspass och en hejdundrandes valborgsmiddag!

Godmorgon! För ja, idag blev det en rejäl sovmorgon. Eftersom vi har barnvakt över natten så fick vi sova ut och jag vaknade vid 9.45 och David sover fortfarande. Så fort jag publicerat det här inlägget ska jag göra en rejäl frukost. Sen blir det lite städning här hemma innan vi ska hämta Noel. En bra söndag!

Veckans mage: Jag öppnar appen och ser att vi idag går in i vecka 36. Det känns sjukt! Om ca 1 månad är hon beräknad att vara här och det känns som det har gått såå fort. Oj vad jag längtar! Här är magen denna vecka 🙂

Veckans mående: Det här har varit en bra vecka! Jag har hittat ett mer lämpligt tempo och lärt mig att ta det lite lugnt och jag har faktiskt haft lite mindre ont i ryggen. Jag har känt mig stark och pigg!

Veckans middag: Istället för veckans frukost som jag brukar skriva vill jag visa er några bilder från vår valborgsmiddag som faktiskt var i början på den här veckan. Vi hjälptes åt att fixa tillbehör och alla tog med sig det man ville grilla. Så min tallrik bestod av oreganomarinerad fläskytterfilé, kokt potatis, löksmör, bea och fetaostsallad. Sååå gott!

Veckans projekt: Vi har fixat en del hemma för att förbereda inför sommaren och inflyttningsfesten vi hade igår. Så vi har fixat förrådet, vårstädat cyklarna, planterat lite i rabatterna, storstädat huset och lite anat smått och gott. Huslivet är härligt!

Veckans träning: En optimal träningsvecka! Jag inser att jag inte anpassar träningen så mycket för jag tycker det går så bra att hålla igång men jag känner alltid efter inför passen. Så det blev tre pass den här veckan, två på Curves och ett spinningpass på Friskis! Den här veckan var det första gången som jag upplevde att magen var lite i vägen på spinningen. Benen tog liksom i lite och jag fick höja styret för det skulle funka.

Lite extra träningspass när vi avslutade babysimmet denna vecka <3

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *